Treballs Fi de Grau> Pedagogia

L'educació emocional a l'educació infantil des de la prespectiva dels i les mestres

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3320
  • Autors:

    Roldán Esparrach, Montse
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-06
    Resum: Aquest present Treball de Final de Grau (TFG), constitueix una iniciació a la investigació educativa en el camp de les emocions. El tema principal és el coneixement i la identificació de les emocions pròpies i alienes. A més també es fa una recerca per saber com els i les docents d'educació infantil treballen aquesta dins l'escola i dins l'aula. Per poder donar-hi resposta, s'han realitzat entrevistes semiestructurades. Amb les entrevistes realitzades, s'han analitzat diferents àmbits, com poden ser els canvis en els infants, la necessitat de formació o la inclusió del tema en el currículum entre d'altres.
    Matèria: Educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Roldán Esparrach, Montse
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: L'educació emocional a l'educació infantil des de la prespectiva dels i les mestres Emotional education in early childhood education from the perspective of teachers La educación emocional en educación infantil desde la perspectiva de los maestros y las maestras
    Data de la defensa del treball: 2021-06-17
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Educació emocional, intel·ligència emocional, emocions, Emotional education, emotional intelligence, emotions Educación emocional, inteligencia emocional, emociones
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: L'educació emocional a l'educació infantil des de la prespectiva dels i les mestres
    Director del projecte: Cebrián Bernat, Gisela
    Ensenyament(s): Educació Infantil
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar