Data d'alta al repositori: 2021-07-06
Resum: Aquest present Treball de Final de Grau (TFG), constitueix una iniciació a la investigació educativa en el camp de les emocions. El tema principal és el coneixement i la identificació de les emocions pròpies i alienes. A més també es fa una recerca per saber com els i les docents d'educació infantil treballen aquesta dins l'escola i dins l'aula. Per poder donar-hi resposta, s'han realitzat entrevistes semiestructurades. Amb les entrevistes realitzades, s'han analitzat diferents àmbits, com poden ser els canvis en els infants, la necessitat de formació o la inclusió del tema en el currículum entre d'altres.
Matèria: Educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Roldán Esparrach, Montse
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: L'educació emocional a l'educació infantil des de la prespectiva dels i les mestres Emotional education in early childhood education from the perspective of teachers La educación emocional en educación infantil desde la perspectiva de los maestros y las maestras
Data de la defensa del treball: 2021-06-17
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Educació emocional, intel·ligència emocional, emocions, Emotional education, emotional intelligence, emotions Educación emocional, inteligencia emocional, emociones
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: L'educació emocional a l'educació infantil des de la prespectiva dels i les mestres
Director del projecte: Cebrián Bernat, Gisela
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)