Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-06
Resumen: Aquest present Treball de Final de Grau (TFG), constitueix una iniciació a la investigació educativa en el camp de les emocions. El tema principal és el coneixement i la identificació de les emocions pròpies i alienes. A més també es fa una recerca per saber com els i les docents d'educació infantil treballen aquesta dins l'escola i dins l'aula. Per poder donar-hi resposta, s'han realitzat entrevistes semiestructurades. Amb les entrevistes realitzades, s'han analitzat diferents àmbits, com poden ser els canvis en els infants, la necessitat de formació o la inclusió del tema en el currículum entre d'altres.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Roldán Esparrach, Montse
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: L'educació emocional a l'educació infantil des de la prespectiva dels i les mestres Emotional education in early childhood education from the perspective of teachers La educación emocional en educación infantil desde la perspectiva de los maestros y las maestras
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-17
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Educació emocional, intel·ligència emocional, emocions, Emotional education, emotional intelligence, emotions Educación emocional, inteligencia emocional, emociones
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: L'educació emocional a l'educació infantil des de la prespectiva dels i les mestres
Director del proyecto: Cebrián Bernat, Gisela
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)