Data d'alta al repositori: 2021-07-07
Resum: La família i l’escola són els primers agents socialitzadors de la vida d’un nen o nena. Establir una comunicació fluida, directa i bidireccional entre la família i l’escola és essencial per afavorir el correcte desenvolupament de l’alumne durant l’etapa de l’Educació Primària, i més especialment, quan hi ha un nen o nena amb Necessitats Educatives Especials. Amb aquesta investigació es pretén investigar sobre la importància que se li dóna des del centre aquesta comunicació, i si les TIC, a través de la introducció de nous canals de comunicació han fet millorar la comunicació entre aquests dos agents.
Matèria: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Panisello Monteso, Gemma
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: La comunicació entre família-escola quan hi ha alumnat amb Necessitats Educatives Especials Communication between the family and school when there are students with Special Education Needs La comunicación entre familia-escuela cuando hay alumnado con Necesidades Educativas Especiales
Data de la defensa del treball: 2021-06-16
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Comunicación, familia, escuela Comunication, family, school Comunicació, família, escola
Confidencialitat: No
Crèdits del TFG: 9
Títol en la llengua original: La comunicació entre família-escola quan hi ha alumnat amb Necessitats Educatives Especials
Director del projecte: Barea Santiago, Dolors
Ensenyament(s): Pedagogia
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)