Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-07
Resumen: La família i l’escola són els primers agents socialitzadors de la vida d’un nen o nena. Establir una comunicació fluida, directa i bidireccional entre la família i l’escola és essencial per afavorir el correcte desenvolupament de l’alumne durant l’etapa de l’Educació Primària, i més especialment, quan hi ha un nen o nena amb Necessitats Educatives Especials. Amb aquesta investigació es pretén investigar sobre la importància que se li dóna des del centre aquesta comunicació, i si les TIC, a través de la introducció de nous canals de comunicació han fet millorar la comunicació entre aquests dos agents.
Materia: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Panisello Monteso, Gemma
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: La comunicació entre família-escola quan hi ha alumnat amb Necessitats Educatives Especials Communication between the family and school when there are students with Special Education Needs La comunicación entre familia-escuela cuando hay alumnado con Necesidades Educativas Especiales
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-16
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Comunicación, familia, escuela Comunication, family, school Comunicació, família, escola
Confidencialidad: No
Créditos del TFG: 9
Título en la lengua original: La comunicació entre família-escola quan hi ha alumnat amb Necessitats Educatives Especials
Director del proyecto: Barea Santiago, Dolors
Enseñanza(s): Pedagogia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)