Creation date in repository: 2021-07-07
Abstract: La família i l’escola són els primers agents socialitzadors de la vida d’un nen o nena. Establir una comunicació fluida, directa i bidireccional entre la família i l’escola és essencial per afavorir el correcte desenvolupament de l’alumne durant l’etapa de l’Educació Primària, i més especialment, quan hi ha un nen o nena amb Necessitats Educatives Especials. Amb aquesta investigació es pretén investigar sobre la importància que se li dóna des del centre aquesta comunicació, i si les TIC, a través de la introducció de nous canals de comunicació han fet millorar la comunicació entre aquests dos agents.
Subject: Ciències de l'educació
Language: cat
Subject areas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Department: Pedagogia
Student: Panisello Monteso, Gemma
Academic year: 2020-2021
Title in different languages: La comunicació entre família-escola quan hi ha alumnat amb Necessitats Educatives Especials Communication between the family and school when there are students with Special Education Needs La comunicación entre familia-escuela cuando hay alumnado con Necesidades Educativas Especiales
Work's public defense date: 2021-06-16
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: Comunicación, familia, escuela Comunication, family, school Comunicació, família, escola
Confidenciality: No
TFG credits: 9
Title in original language: La comunicació entre família-escola quan hi ha alumnat amb Necessitats Educatives Especials
Project director: Barea Santiago, Dolors
Education area(s): Pedagogia
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)