Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Estudi de la Neuroeducació a l'aula d'Educació Primària

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3370
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG3370
  • Autors:

    Campos Rodriguez, Andrea
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-09
    Resum: Durant els darrers anys, la neurociència ha estat el tema central de moltes investigacions, les quals estan destinades a conèixer el funcionament del cervell en diverses situacions de la vida, i per què respon i actua d'una manera determinada. Com repercuteix a l'educació? I com es pot aplicar per millorar la qualitat de l'educació? En el següent treball s'expliquen quatre estratègies i metodologies pròpies de la neuroeducació, les quals han estat investigades i analitzades, concretament en educació primària.
    Matèria: Ciències de l'educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Campos Rodriguez, Andrea
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: Estudi de la Neuroeducació a l'aula d'Educació Primària Estudio de la Neuroeducación en el aula de Educación Primaria
    Data de la defensa del treball: 2021-06-16
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Neuroeducació, Educació Primària, Estratègies Neuroeducation, Primary Education, Strategies Neuroeducación, Educación Primaria, Estrategias
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Estudi de la Neuroeducació a l'aula d'Educació Primària
    Director del projecte: Meneses Benitez, Gerardo
    Ensenyament(s): Pedagogia
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar