Data d'alta al repositori: 2021-07-09
Resum: Durant els darrers anys, la neurociència ha estat el tema central de moltes investigacions, les quals estan destinades a conèixer el funcionament del cervell en diverses situacions de la vida, i per què respon i actua d'una manera determinada. Com repercuteix a l'educació? I com es pot aplicar per millorar la qualitat de l'educació? En el següent treball s'expliquen quatre estratègies i metodologies pròpies de la neuroeducació, les quals han estat investigades i analitzades, concretament en educació primària.
Matèria: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departament: Pedagogia
Estudiant: Campos Rodriguez, Andrea
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Estudi de la Neuroeducació a l'aula d'Educació Primària Estudio de la Neuroeducación en el aula de Educación Primaria
Data de la defensa del treball: 2021-06-16
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Neuroeducació, Educació Primària, Estratègies Neuroeducation, Primary Education, Strategies Neuroeducación, Educación Primaria, Estrategias
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Estudi de la Neuroeducació a l'aula d'Educació Primària
Director del projecte: Meneses Benitez, Gerardo
Ensenyament(s): Pedagogia
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)