Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Estudi de la Neuroeducació a l'aula d'Educació Primària

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:3370
  • Autores:

    Campos Rodriguez, Andrea
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-09
    Resumen: Durant els darrers anys, la neurociència ha estat el tema central de moltes investigacions, les quals estan destinades a conèixer el funcionament del cervell en diverses situacions de la vida, i per què respon i actua d'una manera determinada. Com repercuteix a l'educació? I com es pot aplicar per millorar la qualitat de l'educació? En el següent treball s'expliquen quatre estratègies i metodologies pròpies de la neuroeducació, les quals han estat investigades i analitzades, concretament en educació primària.
    Materia: Ciències de l'educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Departamento: Pedagogia
    Estudiante: Campos Rodriguez, Andrea
    Curso académico: 2020-2021
    Título en diferentes idiomas: Estudi de la Neuroeducació a l'aula d'Educació Primària Estudio de la Neuroeducación en el aula de Educación Primaria
    Fecha de la defensa del treball: 2021-06-16
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: Neuroeducació, Educació Primària, Estratègies Neuroeducation, Primary Education, Strategies Neuroeducación, Educación Primaria, Estrategias
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: Estudi de la Neuroeducació a l'aula d'Educació Primària
    Director del proyecto: Meneses Benitez, Gerardo
    Enseñanza(s): Pedagogia
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Ciències de l'educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar