Creation date in repository: 2021-07-09
Abstract: Durant els darrers anys, la neurociència ha estat el tema central de moltes investigacions, les quals estan destinades a conèixer el funcionament del cervell en diverses situacions de la vida, i per què respon i actua d'una manera determinada. Com repercuteix a l'educació? I com es pot aplicar per millorar la qualitat de l'educació? En el següent treball s'expliquen quatre estratègies i metodologies pròpies de la neuroeducació, les quals han estat investigades i analitzades, concretament en educació primària.
Subject: Ciències de l'educació
Language: cat
Subject areas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Department: Pedagogia
Student: Campos Rodriguez, Andrea
Academic year: 2020-2021
Title in different languages: Estudi de la Neuroeducació a l'aula d'Educació Primària Estudio de la Neuroeducación en el aula de Educación Primaria
Work's public defense date: 2021-06-16
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: Neuroeducació, Educació Primària, Estratègies Neuroeducation, Primary Education, Strategies Neuroeducación, Educación Primaria, Estrategias
Confidenciality: No
Title in original language: Estudi de la Neuroeducació a l'aula d'Educació Primària
Project director: Meneses Benitez, Gerardo
Education area(s): Pedagogia
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)