Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Estudi de la Neuroeducació a l'aula d'Educació Primària

  • Identification data

    Identifier: TFG:3370
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG3370
  • Authors:

    Campos Rodriguez, Andrea
  • Others:

    Creation date in repository: 2021-07-09
    Abstract: Durant els darrers anys, la neurociència ha estat el tema central de moltes investigacions, les quals estan destinades a conèixer el funcionament del cervell en diverses situacions de la vida, i per què respon i actua d'una manera determinada. Com repercuteix a l'educació? I com es pot aplicar per millorar la qualitat de l'educació? En el següent treball s'expliquen quatre estratègies i metodologies pròpies de la neuroeducació, les quals han estat investigades i analitzades, concretament en educació primària.
    Subject: Ciències de l'educació
    Language: cat
    Subject areas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Department: Pedagogia
    Student: Campos Rodriguez, Andrea
    Academic year: 2020-2021
    Title in different languages: Estudi de la Neuroeducació a l'aula d'Educació Primària Estudio de la Neuroeducación en el aula de Educación Primaria
    Work's public defense date: 2021-06-16
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: Neuroeducació, Educació Primària, Estratègies Neuroeducation, Primary Education, Strategies Neuroeducación, Educación Primaria, Estrategias
    Confidenciality: No
    Title in original language: Estudi de la Neuroeducació a l'aula d'Educació Primària
    Project director: Meneses Benitez, Gerardo
    Education area(s): Pedagogia
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar