Data d'alta al repositori: 2021-07-13
Resum: Objectius: Comprovar si la gamificació en aules universitàries augmenta l'interès de l’alumnat i facilita la seva assimilació. Descripció: Estudi en el Grau de Fisioteràpia de la Universitat Rovira i Virgili. Implicant els alumnes de 2n curs matriculats en Fisioteràpia en Especialitats Clíniques. Es presenta material docent en format lliçó interactiva. Es complementa amb pràctica presencial i sessions on-line. Els alumnes realitzen un Escape Room ambientat en un cas clínic. Tant els continguts com l’Escape Room es realitza en format virtual. Resultats: L’activitat gamificada va tenir un impacte positiu com a eina d’aprenentatge i en l’avaluació final de l’assignatura.
Matèria: Fisioteràpia
Idioma: Català
Àrees temàtiques: Ciencias de la salud Health sciences Ciències de la salut
Departament: Medicina i Cirurgia
Estudiant: Lizano Claramunt, Alba
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: La gamificación en ciencias de la salud: herrramienta para mejorar eina la motivación y implicación dels estudiantes Gamification in health sciences: a tool to improve the motivation and involvement of students La gamificació en ciències de la salut: eina per millorar la motivació i implicació dels estudiants
Data de la defensa del treball: 2021-06-18
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Gamificación, Docencia, Fisioterapia Gamification, Education, Physiotheraphy Gamificació, Docència, Fisioteràpia
Confidencialitat: No
Crèdits del TFG: 6
Títol en la llengua original: La gamificació en ciències de la salut: eina per millorar la motivació i implicació dels estudiants
Director del projecte: Miralles Rull, Iris
Ensenyament(s): Fisioteràpia
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)