Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-13
Resumen: Objectius: Comprovar si la gamificació en aules universitàries augmenta l'interès de l’alumnat i facilita la seva assimilació. Descripció: Estudi en el Grau de Fisioteràpia de la Universitat Rovira i Virgili. Implicant els alumnes de 2n curs matriculats en Fisioteràpia en Especialitats Clíniques. Es presenta material docent en format lliçó interactiva. Es complementa amb pràctica presencial i sessions on-line. Els alumnes realitzen un Escape Room ambientat en un cas clínic. Tant els continguts com l’Escape Room es realitza en format virtual. Resultats: L’activitat gamificada va tenir un impacte positiu com a eina d’aprenentatge i en l’avaluació final de l’assignatura.
Materia: Fisioteràpia
Idioma: Català
Áreas temáticas: Ciencias de la salud Health sciences Ciències de la salut
Departamento: Medicina i Cirurgia
Estudiante: Lizano Claramunt, Alba
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: La gamificación en ciencias de la salud: herrramienta para mejorar eina la motivación y implicación dels estudiantes Gamification in health sciences: a tool to improve the motivation and involvement of students La gamificació en ciències de la salut: eina per millorar la motivació i implicació dels estudiants
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-18
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Gamificación, Docencia, Fisioterapia Gamification, Education, Physiotheraphy Gamificació, Docència, Fisioteràpia
Confidencialidad: No
Créditos del TFG: 6
Título en la lengua original: La gamificació en ciències de la salut: eina per millorar la motivació i implicació dels estudiants
Director del proyecto: Miralles Rull, Iris
Enseñanza(s): Fisioteràpia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)