Treballs Fi de Grau> Psicologia

Bullying entre iguals. Assetjament escolar a l'aula en nens amb discapacitat.

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3409
    Autors:
    Sabaté Garcia, Andrea
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-14
    Resum: Bullying és el que en anglès significa intimidació. Més del 70% dels nens amb autisme han patit bullying a les escoles. Però no és visibilitza el fer que persones amb discapacitat tinguin la capacitat de fer bullying a nens/es amb la matexa disfuncionalitat. Per aquest motiu, he vist la necessitat de crear una Economía de Fitxes en una aula de l'escola Estela per poder prevenir el bullyng i millorar les conductes d'aquest grup.
    Matèria: Psicologia
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Psicologia Psychology Psicología
    Departament: Psicologia
    Estudiant: Sabaté Garcia, Andrea
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: Bullying entre iguals. Assetjament escolar a l'aula en nens amb discapacitat. Peer bullying. School assetjament in class in children with disabilities. Bullying entre iguales. Acoso escolar en el aula en niños con discapacidad.
    Data de la defensa del treball: 2021-06-21
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: bullying, economia de fitxes, discapacitat bullying, token economy, disabilities bullying, economía de fichas, discapacidad
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Bullying entre iguals. Assetjament escolar a l'aula en nens amb discapacitat.
    Director del projecte: Blanco Gómez, Ainara
    Ensenyament(s): Psicologia
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Psicologia
    Psychology
    Psicología
    Psicologia
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar