Data d'alta al repositori: 2021-07-14
Resum: Bullying és el que en anglès significa intimidació. Més del 70% dels nens amb autisme han patit bullying a les escoles. Però no és visibilitza el fer que persones amb discapacitat tinguin la capacitat de fer bullying a nens/es amb la matexa disfuncionalitat. Per aquest motiu, he vist la necessitat de crear una Economía de Fitxes en una aula de l'escola Estela per poder prevenir el bullyng i millorar les conductes d'aquest grup.
Matèria: Psicologia
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Psicologia Psychology Psicología
Departament: Psicologia
Estudiant: Sabaté Garcia, Andrea
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Bullying entre iguals. Assetjament escolar a l'aula en nens amb discapacitat. Peer bullying. School assetjament in class in children with disabilities. Bullying entre iguales. Acoso escolar en el aula en niños con discapacidad.
Data de la defensa del treball: 2021-06-21
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: bullying, economia de fitxes, discapacitat bullying, token economy, disabilities bullying, economía de fichas, discapacidad
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Bullying entre iguals. Assetjament escolar a l'aula en nens amb discapacitat.
Director del projecte: Blanco Gómez, Ainara
Ensenyament(s): Psicologia
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)