Treballs Fi de Grau> Psicologia

Bullying entre iguals. Assetjament escolar a l'aula en nens amb discapacitat.

  • Dades identificatives

    Identificador:  TFG:3409
    Autors:  Sabaté Garcia, Andrea
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-14
    Resum: Bullying és el que en anglès significa intimidació. Més del 70% dels nens amb autisme han patit bullying a les escoles. Però no és visibilitza el fer que persones amb discapacitat tinguin la capacitat de fer bullying a nens/es amb la matexa disfuncionalitat. Per aquest motiu, he vist la necessitat de crear una Economía de Fitxes en una aula de l'escola Estela per poder prevenir el bullyng i millorar les conductes d'aquest grup.
    Matèria: Psicologia
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Psicologia; Psychology; Psicología
    Departament: Psicologia
    Estudiant: Sabaté Garcia, Andrea
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: Bullying entre iguals. Assetjament escolar a l'aula en nens amb discapacitat.; Peer bullying. School assetjament in class in children with disabilities.; Bullying entre iguales. Acoso escolar en el aula en niños con discapacidad.
    Data de la defensa del treball: 2021-06-21
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: bullying, economia de fitxes, discapacitat; bullying, token economy, disabilities; bullying, economía de fichas, discapacidad
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Bullying entre iguals. Assetjament escolar a l'aula en nens amb discapacitat.
    Director del projecte: Blanco Gómez, Ainara
    Ensenyament(s): Psicologia
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Psicologia
    Psychology
    Psicología
    Psicologia
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar