Data d'alta al repositori: 2021-07-14
Resum: Bullying és el que en anglès significa intimidació. Més del 70% dels nens amb autisme han patit bullying a les escoles. Però no és visibilitza el fer que persones amb discapacitat tinguin la capacitat de fer bullying a nens/es amb la matexa disfuncionalitat. Per aquest motiu, he vist la necessitat de crear una Economía de Fitxes en una aula de l'escola Estela per poder prevenir el bullyng i millorar les conductes d'aquest grup.
Matèria: Psicologia
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Psicologia; Psychology; Psicología
Departament: Psicologia
Estudiant: Sabaté Garcia, Andrea
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Bullying entre iguals. Assetjament escolar a l'aula en nens amb discapacitat.; Peer bullying. School assetjament in class in children with disabilities.; Bullying entre iguales. Acoso escolar en el aula en niños con discapacidad.
Data de la defensa del treball: 2021-06-21
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: bullying, economia de fitxes, discapacitat; bullying, token economy, disabilities; bullying, economía de fichas, discapacidad
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Bullying entre iguals. Assetjament escolar a l'aula en nens amb discapacitat.
Director del projecte: Blanco Gómez, Ainara
Ensenyament(s): Psicologia
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)