Treballs Fi de Grau> Psicologia

Bullying entre iguals. Assetjament escolar a l'aula en nens amb discapacitat.

  • Identification data

    Identifier: TFG:3409
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG3409
  • Authors:

    Sabaté Garcia, Andrea
  • Others:

    Creation date in repository: 2021-07-14
    Abstract: Bullying és el que en anglès significa intimidació. Més del 70% dels nens amb autisme han patit bullying a les escoles. Però no és visibilitza el fer que persones amb discapacitat tinguin la capacitat de fer bullying a nens/es amb la matexa disfuncionalitat. Per aquest motiu, he vist la necessitat de crear una Economía de Fitxes en una aula de l'escola Estela per poder prevenir el bullyng i millorar les conductes d'aquest grup.
    Subject: Psicologia
    Language: cat
    Subject areas: Psicologia Psychology Psicología
    Department: Psicologia
    Student: Sabaté Garcia, Andrea
    Academic year: 2020-2021
    Title in different languages: Bullying entre iguals. Assetjament escolar a l'aula en nens amb discapacitat. Peer bullying. School assetjament in class in children with disabilities. Bullying entre iguales. Acoso escolar en el aula en niños con discapacidad.
    Work's public defense date: 2021-06-21
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: bullying, economia de fitxes, discapacitat bullying, token economy, disabilities bullying, economía de fichas, discapacidad
    Confidenciality: No
    Title in original language: Bullying entre iguals. Assetjament escolar a l'aula en nens amb discapacitat.
    Project director: Blanco Gómez, Ainara
    Education area(s): Psicologia
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Psicologia
    Psychology
    Psicología
    Psicologia
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar