Treballs Fi de Grau> Psicologia

Bullying entre iguals. Assetjament escolar a l'aula en nens amb discapacitat.

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:3409
    Autores:
    Sabaté Garcia, Andrea
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-14
    Resumen: Bullying és el que en anglès significa intimidació. Més del 70% dels nens amb autisme han patit bullying a les escoles. Però no és visibilitza el fer que persones amb discapacitat tinguin la capacitat de fer bullying a nens/es amb la matexa disfuncionalitat. Per aquest motiu, he vist la necessitat de crear una Economía de Fitxes en una aula de l'escola Estela per poder prevenir el bullyng i millorar les conductes d'aquest grup.
    Materia: Psicologia
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Psicologia Psychology Psicología
    Departamento: Psicologia
    Estudiante: Sabaté Garcia, Andrea
    Curso académico: 2020-2021
    Título en diferentes idiomas: Bullying entre iguals. Assetjament escolar a l'aula en nens amb discapacitat. Peer bullying. School assetjament in class in children with disabilities. Bullying entre iguales. Acoso escolar en el aula en niños con discapacidad.
    Fecha de la defensa del treball: 2021-06-21
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: bullying, economia de fitxes, discapacitat bullying, token economy, disabilities bullying, economía de fichas, discapacidad
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: Bullying entre iguals. Assetjament escolar a l'aula en nens amb discapacitat.
    Director del proyecto: Blanco Gómez, Ainara
    Enseñanza(s): Psicologia
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Psicologia
    Psychology
    Psicología
    Psicologia
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar