Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-14
Resumen: Bullying és el que en anglès significa intimidació. Més del 70% dels nens amb autisme han patit bullying a les escoles. Però no és visibilitza el fer que persones amb discapacitat tinguin la capacitat de fer bullying a nens/es amb la matexa disfuncionalitat. Per aquest motiu, he vist la necessitat de crear una Economía de Fitxes en una aula de l'escola Estela per poder prevenir el bullyng i millorar les conductes d'aquest grup.
Materia: Psicologia
Idioma: cat
Áreas temáticas: Psicologia Psychology Psicología
Departamento: Psicologia
Estudiante: Sabaté Garcia, Andrea
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Bullying entre iguals. Assetjament escolar a l'aula en nens amb discapacitat. Peer bullying. School assetjament in class in children with disabilities. Bullying entre iguales. Acoso escolar en el aula en niños con discapacidad.
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-21
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: bullying, economia de fitxes, discapacitat bullying, token economy, disabilities bullying, economía de fichas, discapacidad
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Bullying entre iguals. Assetjament escolar a l'aula en nens amb discapacitat.
Director del proyecto: Blanco Gómez, Ainara
Enseñanza(s): Psicologia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)