Data d'alta al repositori: 2021-07-15
Resum: El present estudi té com a finalitat elaborar i aplicar un programa d’intervenció en Habilitats Socials (HHSS) per tal de treballar i millorar-les en un grup d’adolescents amb Discapacitat Intel·lectual (DI). Per mesurar la presència de possibles canvis després de l’entrenament es va realitzar un pre i post-test, concretament l’Escala d’Habilitats Socials de Goldstein. Degut a la situació actual, la mostra va ser de 7 adolescents d’entre 15 i 22 anys. El disseny metodològic fet servir va ser de tipus experimental, però sense grup control. Degut a les diverses limitacions presents a l’estudi, no s’han trobat resultats concloents.
Matèria: Psicologia
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Psicologia Psychology Psicología
Departament: Psicologia
Estudiant: Molero Abellán, Júlia
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Disseny d'un programa d'intervenció per treballar i millorar les habilitats socials en adolescents amb Discapacitat Intel·lectual Design an intervention program to work and improve social skills in adolescents with Intellectual Disability Diseño de un programa de intervención para trabajar y mejorar las habilidades sociales en adolescentes con Discapacidad Intelectual
Data de la defensa del treball: 2021-06-21
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: habilitats socials, discapacitat intel·lectual, adolescents social skills, intellectual disability, teenagers habilidades sociales, discapacidad intelectual, adolescentes
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Disseny d'un programa d'intervenció per treballar i millorar les habilitats socials en adolescents amb Discapacitat Intel·lectual
Director del projecte: Blanco Gómez, Ainara
Ensenyament(s): Psicologia
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)