Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-15
Resumen: El present estudi té com a finalitat elaborar i aplicar un programa d’intervenció en Habilitats Socials (HHSS) per tal de treballar i millorar-les en un grup d’adolescents amb Discapacitat Intel·lectual (DI). Per mesurar la presència de possibles canvis després de l’entrenament es va realitzar un pre i post-test, concretament l’Escala d’Habilitats Socials de Goldstein. Degut a la situació actual, la mostra va ser de 7 adolescents d’entre 15 i 22 anys. El disseny metodològic fet servir va ser de tipus experimental, però sense grup control. Degut a les diverses limitacions presents a l’estudi, no s’han trobat resultats concloents.
Materia: Psicologia
Idioma: cat
Áreas temáticas: Psicologia Psychology Psicología
Departamento: Psicologia
Estudiante: Molero Abellán, Júlia
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Disseny d'un programa d'intervenció per treballar i millorar les habilitats socials en adolescents amb Discapacitat Intel·lectual Design an intervention program to work and improve social skills in adolescents with Intellectual Disability Diseño de un programa de intervención para trabajar y mejorar las habilidades sociales en adolescentes con Discapacidad Intelectual
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-21
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: habilitats socials, discapacitat intel·lectual, adolescents social skills, intellectual disability, teenagers habilidades sociales, discapacidad intelectual, adolescentes
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Disseny d'un programa d'intervenció per treballar i millorar les habilitats socials en adolescents amb Discapacitat Intel·lectual
Director del proyecto: Blanco Gómez, Ainara
Enseñanza(s): Psicologia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)