Data d'alta al repositori: 2021-07-16
Resum: Un dels debats més grans del panorama psicolingüístic és si les propietats específiques de les paraules es tenen en compte en estadis inicials o tardans, durant el procés de comprensió del llenguatge. Amb l'objectiu d'aclarir aquest debat, en aquest Treball de Fi de Grau s'ha dut a terme un experiment on-line de Lectura a Ritme Propi, analitzant si hi ha diferències significatives entre els temps de lectura de les oracions que respecten el principi de referència disjunta, i aquelles que no. Uno de los mayores debates del panorama psicolingüístico es si las propiedades específicas de las palabras se tienen en cuenta en estadios iniciales o tardíos, durante el proceso de comprensión del lenguaje. Con el objetivo de aclarar este debate, en el presente Trabajo de Fin de Grado se ha llevado a cabo un experimento on-line de Lectura a Ritmo Propio, analizando si existen diferencias significativas entre los tiempos de lectura de las oraciones que respetan el principio de referencia disjunta, y aquellas que no.
Matèria: Psicologia
Idioma: spa
Àrees temàtiques: Psicología Psychology Psicologia
Departament: Psicologia
Estudiant: Marín Carrasco, Víctor
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Estudio sobre el procesamiento on-line del efecto de la Referencia Disjunta Study on the on-line processing of the effect of the Disjoint Reference. Estudi sobre el processament on-line de l'efecte de la Referència Disjunta
Data de la defensa del treball: 2021-06-22
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: referencia disjunta, psicolingüística, lectura a ritmo propio disjoint reference, psycholinguistics, self-paced reading referència disjunta, psicolingüística, lectura a ritme propi
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Estudio sobre el procesamiento on-line del efecto de la Referencia Disjunta
Director del projecte: Demestre Viladevall, Josep
Ensenyament(s): Psicologia
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)