Data d'alta al repositori: 2021-07-16
Resum: Neuromarketing, Sensory Marketing, the 5 human senses.
Matèria: Màrqueting
Idioma: Català
Àrees temàtiques: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
Departament: Gestió d'Empreses
Estudiant: Socea, Maria Laura
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: El impacto del neuromarketing aplicado a los 5 sentidos The impact of neuromarketing applied to the 5 senses
Data de la defensa del treball: 2021-07-06
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Neuromarketing, Marketing Sensorial, los 5 sentidos humanos. Neuromarketing, Sensory Marketing, the 5 human senses. Neuromarketing, Màrqueting Sensorial, els 5 sentits humans.
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: L'impacte del neuromarketing aplicat als 5 sentits
Director del projecte: Molina Perea, Francesc Xavier
Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)