Creation date in repository: 2021-07-16
Abstract: Neuromarketing, Sensory Marketing, the 5 human senses.
Subject: Màrqueting
Language: Català
Subject areas: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
Department: Gestió d'Empreses
Student: Socea, Maria Laura
Academic year: 2020-2021
Title in different languages: El impacto del neuromarketing aplicado a los 5 sentidos The impact of neuromarketing applied to the 5 senses
Work's public defense date: 2021-07-06
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: Neuromarketing, Marketing Sensorial, los 5 sentidos humanos. Neuromarketing, Sensory Marketing, the 5 human senses. Neuromarketing, Màrqueting Sensorial, els 5 sentits humans.
Confidenciality: No
Title in original language: L'impacte del neuromarketing aplicat als 5 sentits
Project director: Molina Perea, Francesc Xavier
Education area(s): Administració i Direcció d'Empreses
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)