Treballs Fi de Grau> Gestió d'Empreses

L'impacte del neuromarketing aplicat als 5 sentits

  • Identification data

    Identifier: TFG:3551
  • Authors:

    Socea, Maria Laura
  • Others:

    Creation date in repository: 2021-07-16
    Abstract: Neuromarketing, Sensory Marketing, the 5 human senses.
    Subject: Màrqueting
    Language: Català
    Subject areas: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
    Department: Gestió d'Empreses
    Student: Socea, Maria Laura
    Academic year: 2020-2021
    Title in different languages: El impacto del neuromarketing aplicado a los 5 sentidos The impact of neuromarketing applied to the 5 senses
    Work's public defense date: 2021-07-06
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: Neuromarketing, Marketing Sensorial, los 5 sentidos humanos. Neuromarketing, Sensory Marketing, the 5 human senses. Neuromarketing, Màrqueting Sensorial, els 5 sentits humans.
    Confidenciality: No
    Title in original language: L'impacte del neuromarketing aplicat als 5 sentits
    Project director: Molina Perea, Francesc Xavier
    Education area(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Economía y empresa
    Economic and business sciences
    Economia i empresa
    Màrqueting
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar