Data d'alta al repositori: 2021-07-19
Resum: Aquest treball consisteix en un estudi quantitatiu a través de 3 enquestes realitzades a mestres, famílies i centres de la província de Tarragona. Es vol estudiar el coneixement que tenen els mestres i les famílies respecte l’assetjament escolar i la importància que els centres educatius del nostre entorn donen a aquesta problemàtica social. Tant els mestres com les famílies tenen coneixements bàsics sobre l’assetjament escolar, però els falta ampliar aquests coneixements per poder prevenir, detectar i intervenir de manera exitosa en l’assetjament escolar. Els centres, s’han d’implicar més en l’assetjament escolar, i treballar-lo transversalment en el funcionament del centre.
Matèria: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departament: Ciències de l'educació
Estudiant: Bravo Martínez, Aina
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: El bullying a l'educació infantil Bullying in child education El bullying en la educación infantil
Data de la defensa del treball: 2021-06-16
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: assetjament escolar, bullying, infants, preescolar, famílies, educació harassment, bullying, children, preschooler, families, education acoso escolar, bullying, niños, preescolar, familias, educación
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: El bullying a l'educació infantil
Director del projecte: Cañadilla López de Coca, Josep
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)