Treballs Fi de Grau> Educació Infantil

El bullying a l'educació infantil

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:3557
    Autores:
    Bravo Martínez, Aina
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-19
    Resumen: Aquest treball consisteix en un estudi quantitatiu a través de 3 enquestes realitzades a mestres, famílies i centres de la província de Tarragona. Es vol estudiar el coneixement que tenen els mestres i les famílies respecte l’assetjament escolar i la importància que els centres educatius del nostre entorn donen a aquesta problemàtica social. Tant els mestres com les famílies tenen coneixements bàsics sobre l’assetjament escolar, però els falta ampliar aquests coneixements per poder prevenir, detectar i intervenir de manera exitosa en l’assetjament escolar. Els centres, s’han d’implicar més en l’assetjament escolar, i treballar-lo transversalment en el funcionament del centre.
    Materia: Ciències de l'educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Departamento: Ciències de l'educació
    Estudiante: Bravo Martínez, Aina
    Curso académico: 2020-2021
    Título en diferentes idiomas: El bullying a l'educació infantil Bullying in child education El bullying en la educación infantil
    Fecha de la defensa del treball: 2021-06-16
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: assetjament escolar, bullying, infants, preescolar, famílies, educació harassment, bullying, children, preschooler, families, education acoso escolar, bullying, niños, preescolar, familias, educación
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: El bullying a l'educació infantil
    Director del proyecto: Cañadilla López de Coca, Josep
    Enseñanza(s): Educació Infantil
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Ciències de l'educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar