Treballs Fi de Grau> Educació Infantil

Experiències educatives prèvies: influencies en el pensament creatiu.

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3570
  • Autors:

    Iniesta Vargas, Esperanza
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-19
    Resum: És important esbrinar quin grau d’influència podem generar en els infants en el seu potencial creatiu amb una determinada activitat educativa, ja que depenent de quina metodologia emprem potser podem influir en el seu pensament creatiu i fomentar-hi aquest o interferir en els seus resultats de manera inconscient. En aquest treball s’ha proposat mostrar si l’explicació prèvia d’un conte pot interferir en el procés creatiu dels infants. L’instrument de valoració emprat és una adaptació basada en el test TCI i s’ha aplicat en un total de 27 infants de dos grups d’alumnes del segon cicle d’Educació Infantil.
    Matèria: Ciències de l'educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departament: Ciències de l'educació
    Estudiant: Iniesta Vargas, Esperanza
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: Experiencias educativas previas: influencias en el pensamiento creativo. Previous educational experiences: influences on creative thinking.
    Data de la defensa del treball: 2021-06-15
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: creatividad infantil, influencias, metodologia children's creativity, influences, methodology creativitat infantil, influencies, metodologia
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Experiències educatives prèvies: influencies en el pensament creatiu.
    Director del projecte: Renta Davis, Ana Inés
    Ensenyament(s): Educació Infantil
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar