Data d'alta al repositori: 2021-07-19
Resum: És important esbrinar quin grau d’influència podem generar en els infants en el seu potencial creatiu amb una determinada activitat educativa, ja que depenent de quina metodologia emprem potser podem influir en el seu pensament creatiu i fomentar-hi aquest o interferir en els seus resultats de manera inconscient. En aquest treball s’ha proposat mostrar si l’explicació prèvia d’un conte pot interferir en el procés creatiu dels infants. L’instrument de valoració emprat és una adaptació basada en el test TCI i s’ha aplicat en un total de 27 infants de dos grups d’alumnes del segon cicle d’Educació Infantil.
Matèria: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departament: Ciències de l'educació
Estudiant: Iniesta Vargas, Esperanza
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Experiencias educativas previas: influencias en el pensamiento creativo. Previous educational experiences: influences on creative thinking.
Data de la defensa del treball: 2021-06-15
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: creatividad infantil, influencias, metodologia children's creativity, influences, methodology creativitat infantil, influencies, metodologia
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Experiències educatives prèvies: influencies en el pensament creatiu.
Director del projecte: Renta Davis, Ana Inés
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)