Creation date in repository: 2021-07-19
Abstract: És important esbrinar quin grau d’influència podem generar en els infants en el seu potencial creatiu amb una determinada activitat educativa, ja que depenent de quina metodologia emprem potser podem influir en el seu pensament creatiu i fomentar-hi aquest o interferir en els seus resultats de manera inconscient. En aquest treball s’ha proposat mostrar si l’explicació prèvia d’un conte pot interferir en el procés creatiu dels infants. L’instrument de valoració emprat és una adaptació basada en el test TCI i s’ha aplicat en un total de 27 infants de dos grups d’alumnes del segon cicle d’Educació Infantil.
Subject: Ciències de l'educació
Language: cat
Subject areas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Department: Ciències de l'educació
Student: Iniesta Vargas, Esperanza
Academic year: 2020-2021
Title in different languages: Experiencias educativas previas: influencias en el pensamiento creativo. Previous educational experiences: influences on creative thinking.
Work's public defense date: 2021-06-15
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: creatividad infantil, influencias, metodologia children's creativity, influences, methodology creativitat infantil, influencies, metodologia
Confidenciality: No
Title in original language: Experiències educatives prèvies: influencies en el pensament creatiu.
Project director: Renta Davis, Ana Inés
Education area(s): Educació Infantil
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)