Treballs Fi de Grau> Educació Infantil

Experiències educatives prèvies: influencies en el pensament creatiu.

  • Identification data

    Identifier: TFG:3570
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG3570
  • Authors:

    Iniesta Vargas, Esperanza
  • Others:

    Creation date in repository: 2021-07-19
    Abstract: És important esbrinar quin grau d’influència podem generar en els infants en el seu potencial creatiu amb una determinada activitat educativa, ja que depenent de quina metodologia emprem potser podem influir en el seu pensament creatiu i fomentar-hi aquest o interferir en els seus resultats de manera inconscient. En aquest treball s’ha proposat mostrar si l’explicació prèvia d’un conte pot interferir en el procés creatiu dels infants. L’instrument de valoració emprat és una adaptació basada en el test TCI i s’ha aplicat en un total de 27 infants de dos grups d’alumnes del segon cicle d’Educació Infantil.
    Subject: Ciències de l'educació
    Language: cat
    Subject areas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Department: Ciències de l'educació
    Student: Iniesta Vargas, Esperanza
    Academic year: 2020-2021
    Title in different languages: Experiencias educativas previas: influencias en el pensamiento creativo. Previous educational experiences: influences on creative thinking.
    Work's public defense date: 2021-06-15
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: creatividad infantil, influencias, metodologia children's creativity, influences, methodology creativitat infantil, influencies, metodologia
    Confidenciality: No
    Title in original language: Experiències educatives prèvies: influencies en el pensament creatiu.
    Project director: Renta Davis, Ana Inés
    Education area(s): Educació Infantil
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar