Treballs Fi de Grau> Educació Infantil

Experiències educatives prèvies: influencies en el pensament creatiu.

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:3570
    Autores:
    Iniesta Vargas, Esperanza
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-19
    Resumen: És important esbrinar quin grau d’influència podem generar en els infants en el seu potencial creatiu amb una determinada activitat educativa, ja que depenent de quina metodologia emprem potser podem influir en el seu pensament creatiu i fomentar-hi aquest o interferir en els seus resultats de manera inconscient. En aquest treball s’ha proposat mostrar si l’explicació prèvia d’un conte pot interferir en el procés creatiu dels infants. L’instrument de valoració emprat és una adaptació basada en el test TCI i s’ha aplicat en un total de 27 infants de dos grups d’alumnes del segon cicle d’Educació Infantil.
    Materia: Ciències de l'educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departamento: Ciències de l'educació
    Estudiante: Iniesta Vargas, Esperanza
    Curso académico: 2020-2021
    Título en diferentes idiomas: Experiencias educativas previas: influencias en el pensamiento creativo. Previous educational experiences: influences on creative thinking.
    Fecha de la defensa del treball: 2021-06-15
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: creatividad infantil, influencias, metodologia children's creativity, influences, methodology creativitat infantil, influencies, metodologia
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: Experiències educatives prèvies: influencies en el pensament creatiu.
    Director del proyecto: Renta Davis, Ana Inés
    Enseñanza(s): Educació Infantil
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar