Data d'alta al repositori: 2021-07-19
Resum: Aquesta investigació es basa a millorar les relacions socials entre alumnes d'infantil, concretament de 4-5 anys. A l'haver observat certes dificultats, s'ha volgut intervenir perquè aquestes desapareguessin. És per això que s'ha dut a terme una seqüència didàctica composta de nou sessions per aplicar activitats de treball cooperatiu i tutoria entre iguals. Per a avaluar i la motivació cap als infants, s'ha utilitzat el programa ClassDojo, en el qual es poden anar penjant fotografies i activitats. Els resultats han sigut molt positius i dóna a reflexionar sobre si el treball cooperatiu s'hauria d'aplicar des de petits.
Matèria: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departament: Ciències de l'educació
Estudiant: Martorell Sánchez, Maria
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: El trabajo cooperativo como metodologia para favorecer las interacciones sociales en el alumnado de infantil Cooperative work as a methodology to encourage social interactions in children's students El treball cooperatiu com a metodologia per afavorir les interaccions socials en l'alumnat d'infantil
Data de la defensa del treball: 2021-06-15
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: trabajo coperativo, inclusión, classdojo, tutoria entre iguales coperative work, inclusion, classdojo, tutoring between equals treball cooperatiu, inclusió, classdojo, tutoria entre iguals
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: El treball cooperatiu com a metodologia per afavorir les interaccions socials en l'alumnat d'infantil
Director del projecte: Brosa Rodríguez, Antoni
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)