Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-19
Resumen: Aquesta investigació es basa a millorar les relacions socials entre alumnes d'infantil, concretament de 4-5 anys. A l'haver observat certes dificultats, s'ha volgut intervenir perquè aquestes desapareguessin. És per això que s'ha dut a terme una seqüència didàctica composta de nou sessions per aplicar activitats de treball cooperatiu i tutoria entre iguals. Per a avaluar i la motivació cap als infants, s'ha utilitzat el programa ClassDojo, en el qual es poden anar penjant fotografies i activitats. Els resultats han sigut molt positius i dóna a reflexionar sobre si el treball cooperatiu s'hauria d'aplicar des de petits.
Materia: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departamento: Ciències de l'educació
Estudiante: Martorell Sánchez, Maria
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: El trabajo cooperativo como metodologia para favorecer las interacciones sociales en el alumnado de infantil Cooperative work as a methodology to encourage social interactions in children's students El treball cooperatiu com a metodologia per afavorir les interaccions socials en l'alumnat d'infantil
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-15
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: trabajo coperativo, inclusión, classdojo, tutoria entre iguales coperative work, inclusion, classdojo, tutoring between equals treball cooperatiu, inclusió, classdojo, tutoria entre iguals
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: El treball cooperatiu com a metodologia per afavorir les interaccions socials en l'alumnat d'infantil
Director del proyecto: Brosa Rodríguez, Antoni
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)