Creation date in repository: 2021-07-19
Abstract: Aquesta investigació es basa a millorar les relacions socials entre alumnes d'infantil, concretament de 4-5 anys. A l'haver observat certes dificultats, s'ha volgut intervenir perquè aquestes desapareguessin. És per això que s'ha dut a terme una seqüència didàctica composta de nou sessions per aplicar activitats de treball cooperatiu i tutoria entre iguals. Per a avaluar i la motivació cap als infants, s'ha utilitzat el programa ClassDojo, en el qual es poden anar penjant fotografies i activitats. Els resultats han sigut molt positius i dóna a reflexionar sobre si el treball cooperatiu s'hauria d'aplicar des de petits.
Subject: Ciències de l'educació
Language: cat
Subject areas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Department: Ciències de l'educació
Student: Martorell Sánchez, Maria
Academic year: 2020-2021
Title in different languages: El trabajo cooperativo como metodologia para favorecer las interacciones sociales en el alumnado de infantil Cooperative work as a methodology to encourage social interactions in children's students El treball cooperatiu com a metodologia per afavorir les interaccions socials en l'alumnat d'infantil
Work's public defense date: 2021-06-15
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: trabajo coperativo, inclusión, classdojo, tutoria entre iguales coperative work, inclusion, classdojo, tutoring between equals treball cooperatiu, inclusió, classdojo, tutoria entre iguals
Confidenciality: No
Title in original language: El treball cooperatiu com a metodologia per afavorir les interaccions socials en l'alumnat d'infantil
Project director: Brosa Rodríguez, Antoni
Education area(s): Educació Infantil
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)