Data d'alta al repositori: 2021-07-19
Resum: Aquest treball tracta d’un estudi del mercat dels cotxes elèctrics així com del comportament dels consumidors respecte a aquest mercat. A la part pràctica, s’ha analitzat el mix de comunicació dels cotxes elèctrics per veure com arriben al seu públic objectiu i com acaben afectant el seu comportament, a part d’esbrinar les principals motivacions/limitacions pels quals el client acaba optant o no per un cotxe elèctric. Però l’objectiu central d’aquest treball està enfocat en esbrinar les seves principals motivacions, limitacions i influencies a l’hora d’adquirir un vehicle elèctric. Per tal d’obtenir resposta a les hipòtesis principals del treball s’ha realitzat un estudi empíric, que consisteix en la realització d’una enquesta en línia. Finalment, dir que s’ha pogut observar que el principal motiu per el qual la gent no opta per un cotxe elèctric és per el seu elevat preu.
Matèria: Estudi de mercat
Idioma: Català
Àrees temàtiques: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
Departament: Gestió d'Empreses
Estudiant: El Hatmi, Fatima
Curs acadèmic: 2019-2020
Títol en diferents idiomes: Estudio del comportamiento del consumidor del coche eléctrico Study of consumer behavior of the electric car
Data de la defensa del treball: 2020
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: coche eléctrico, comportamiento del consumidor, publicidad, proceso de compra, autonomía electric car, consumer behaviour, advertising, purchasing process, autonomy cotxe elèctric, comportament del consumidor, publicitat, procés de compra, autonomia
Confidencialitat: No
Crèdits del TFG: 6
Títol en la llengua original: Estudi del comportament del consumidor del cotxe elèctric
Director del projecte: Rabassa Figueras, Maria Noemí
Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)