Creation date in repository: 2021-07-19
Abstract: Aquest treball tracta d’un estudi del mercat dels cotxes elèctrics així com del comportament dels consumidors respecte a aquest mercat. A la part pràctica, s’ha analitzat el mix de comunicació dels cotxes elèctrics per veure com arriben al seu públic objectiu i com acaben afectant el seu comportament, a part d’esbrinar les principals motivacions/limitacions pels quals el client acaba optant o no per un cotxe elèctric. Però l’objectiu central d’aquest treball està enfocat en esbrinar les seves principals motivacions, limitacions i influencies a l’hora d’adquirir un vehicle elèctric. Per tal d’obtenir resposta a les hipòtesis principals del treball s’ha realitzat un estudi empíric, que consisteix en la realització d’una enquesta en línia. Finalment, dir que s’ha pogut observar que el principal motiu per el qual la gent no opta per un cotxe elèctric és per el seu elevat preu.
Subject: Estudi de mercat
Language: Català
Subject areas: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
Department: Gestió d'Empreses
Student: El Hatmi, Fatima
Academic year: 2019-2020
Title in different languages: Estudio del comportamiento del consumidor del coche eléctrico Study of consumer behavior of the electric car
Work's public defense date: 2020
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: coche eléctrico, comportamiento del consumidor, publicidad, proceso de compra, autonomía electric car, consumer behaviour, advertising, purchasing process, autonomy cotxe elèctric, comportament del consumidor, publicitat, procés de compra, autonomia
Confidenciality: No
TFG credits: 6
Title in original language: Estudi del comportament del consumidor del cotxe elèctric
Project director: Rabassa Figueras, Maria Noemí
Education area(s): Administració i Direcció d'Empreses
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)