Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-19
Resumen: Aquest treball tracta d’un estudi del mercat dels cotxes elèctrics així com del comportament dels consumidors respecte a aquest mercat. A la part pràctica, s’ha analitzat el mix de comunicació dels cotxes elèctrics per veure com arriben al seu públic objectiu i com acaben afectant el seu comportament, a part d’esbrinar les principals motivacions/limitacions pels quals el client acaba optant o no per un cotxe elèctric. Però l’objectiu central d’aquest treball està enfocat en esbrinar les seves principals motivacions, limitacions i influencies a l’hora d’adquirir un vehicle elèctric. Per tal d’obtenir resposta a les hipòtesis principals del treball s’ha realitzat un estudi empíric, que consisteix en la realització d’una enquesta en línia. Finalment, dir que s’ha pogut observar que el principal motiu per el qual la gent no opta per un cotxe elèctric és per el seu elevat preu.
Materia: Estudi de mercat
Idioma: Català
Áreas temáticas: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
Departamento: Gestió d'Empreses
Estudiante: El Hatmi, Fatima
Curso académico: 2019-2020
Título en diferentes idiomas: Estudio del comportamiento del consumidor del coche eléctrico Study of consumer behavior of the electric car
Fecha de la defensa del treball: 2020
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: coche eléctrico, comportamiento del consumidor, publicidad, proceso de compra, autonomía electric car, consumer behaviour, advertising, purchasing process, autonomy cotxe elèctric, comportament del consumidor, publicitat, procés de compra, autonomia
Confidencialidad: No
Créditos del TFG: 6
Título en la lengua original: Estudi del comportament del consumidor del cotxe elèctric
Director del proyecto: Rabassa Figueras, Maria Noemí
Enseñanza(s): Administració i Direcció d'Empreses
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)