Treballs Fi de Grau> Gestió d'Empreses

Estudi del comportament del consumidor del cotxe elèctric

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:3593
    Autores:
    El Hatmi, Fatima
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-19
    Resumen: Aquest treball tracta d’un estudi del mercat dels cotxes elèctrics així com del comportament dels consumidors respecte a aquest mercat. A la part pràctica, s’ha analitzat el mix de comunicació dels cotxes elèctrics per veure com arriben al seu públic objectiu i com acaben afectant el seu comportament, a part d’esbrinar les principals motivacions/limitacions pels quals el client acaba optant o no per un cotxe elèctric. Però l’objectiu central d’aquest treball està enfocat en esbrinar les seves principals motivacions, limitacions i influencies a l’hora d’adquirir un vehicle elèctric. Per tal d’obtenir resposta a les hipòtesis principals del treball s’ha realitzat un estudi empíric, que consisteix en la realització d’una enquesta en línia. Finalment, dir que s’ha pogut observar que el principal motiu per el qual la gent no opta per un cotxe elèctric és per el seu elevat preu.
    Materia: Estudi de mercat
    Idioma: Català
    Áreas temáticas: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
    Departamento: Gestió d'Empreses
    Estudiante: El Hatmi, Fatima
    Curso académico: 2019-2020
    Título en diferentes idiomas: Estudio del comportamiento del consumidor del coche eléctrico Study of consumer behavior of the electric car
    Fecha de la defensa del treball: 2020
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: coche eléctrico, comportamiento del consumidor, publicidad, proceso de compra, autonomía electric car, consumer behaviour, advertising, purchasing process, autonomy cotxe elèctric, comportament del consumidor, publicitat, procés de compra, autonomia
    Confidencialidad: No
    Créditos del TFG: 6
    Título en la lengua original: Estudi del comportament del consumidor del cotxe elèctric
    Director del proyecto: Rabassa Figueras, Maria Noemí
    Enseñanza(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Economía y empresa
    Economic and business sciences
    Economia i empresa
    Estudi de mercat
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar