Data d'alta al repositori: 2021-07-19
Resum: L’Educació Emocional és essencial treballar-la des d’edats primerenques, ja que proporciona la capacitat de verbalitzar els pensaments i les emocions, així com autoregular-se. Un recurs essencial son els contes infantils. Tanmateix, s’està potenciant la idea de crear contes infantils per treballar un aspecte negatiu de l’infant i no per gaudir-los. Com a conseqüència, els infants acaben associant que llegir és avorrit.
Matèria: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departament: Ciències de l'educació
Estudiant: Prats Gironès, Montsant
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Educación Emocional en los cuentos infantiles Emotional Education in children's stories Educació Emocional en els contes infantils
Data de la defensa del treball: 2021-06-15
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: cuentos infantiles, educación emocional, literatura infantil. children’s stories, emotional education, children’s literature. contes infantils, educació emocional, literatura infantil.
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Educació Emocional en els contes infantils
Director del projecte: Villacampa Olivan, Nestor
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)