Treballs Fi de Grau> Educació Infantil

Educació Emocional en els contes infantils

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3596
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG3596
  • Autors:

    Prats Gironès, Montsant
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-19
    Resum: L’Educació Emocional és essencial treballar-la des d’edats primerenques, ja que proporciona la capacitat de verbalitzar els pensaments i les emocions, així com autoregular-se. Un recurs essencial son els contes infantils. Tanmateix, s’està potenciant la idea de crear contes infantils per treballar un aspecte negatiu de l’infant i no per gaudir-los. Com a conseqüència, els infants acaben associant que llegir és avorrit.
    Matèria: Ciències de l'educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departament: Ciències de l'educació
    Estudiant: Prats Gironès, Montsant
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: Educación Emocional en los cuentos infantiles Emotional Education in children's stories Educació Emocional en els contes infantils
    Data de la defensa del treball: 2021-06-15
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: cuentos infantiles, educación emocional, literatura infantil. children’s stories, emotional education, children’s literature. contes infantils, educació emocional, literatura infantil.
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Educació Emocional en els contes infantils
    Director del projecte: Villacampa Olivan, Nestor
    Ensenyament(s): Educació Infantil
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar