Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-19
Resumen: L’Educació Emocional és essencial treballar-la des d’edats primerenques, ja que proporciona la capacitat de verbalitzar els pensaments i les emocions, així com autoregular-se. Un recurs essencial son els contes infantils. Tanmateix, s’està potenciant la idea de crear contes infantils per treballar un aspecte negatiu de l’infant i no per gaudir-los. Com a conseqüència, els infants acaben associant que llegir és avorrit.
Materia: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departamento: Ciències de l'educació
Estudiante: Prats Gironès, Montsant
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Educación Emocional en los cuentos infantiles Emotional Education in children's stories Educació Emocional en els contes infantils
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-15
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: cuentos infantiles, educación emocional, literatura infantil. children’s stories, emotional education, children’s literature. contes infantils, educació emocional, literatura infantil.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Educació Emocional en els contes infantils
Director del proyecto: Villacampa Olivan, Nestor
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)