Treballs Fi de Grau> Educació Infantil

Educació Emocional en els contes infantils

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:3596
    Autores:
    Prats Gironès, Montsant
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-19
    Resumen: L’Educació Emocional és essencial treballar-la des d’edats primerenques, ja que proporciona la capacitat de verbalitzar els pensaments i les emocions, així com autoregular-se. Un recurs essencial son els contes infantils. Tanmateix, s’està potenciant la idea de crear contes infantils per treballar un aspecte negatiu de l’infant i no per gaudir-los. Com a conseqüència, els infants acaben associant que llegir és avorrit.
    Materia: Ciències de l'educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departamento: Ciències de l'educació
    Estudiante: Prats Gironès, Montsant
    Curso académico: 2020-2021
    Título en diferentes idiomas: Educación Emocional en los cuentos infantiles Emotional Education in children's stories Educació Emocional en els contes infantils
    Fecha de la defensa del treball: 2021-06-15
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: cuentos infantiles, educación emocional, literatura infantil. children’s stories, emotional education, children’s literature. contes infantils, educació emocional, literatura infantil.
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: Educació Emocional en els contes infantils
    Director del proyecto: Villacampa Olivan, Nestor
    Enseñanza(s): Educació Infantil
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar