Data d'alta al repositori: 2021-07-20
Resum: La indagació és una metodologia educativa molt efectiva que incrementa l'aprenentatge dels alumnes a base del desenvolupament del pensament científic i l'experimentació. Tot i això, ens trobem en una manca de material didàctic per dur a terme aquesta metodologia a l'aula i els docents no se senten prou formats per crear-ne de nou. El propòsit del treball és l'elaboració d'una proposta d'activitat de fàcil preparació i l'anàlisi de l'impacte que presenta en tres col·legis diferents, a més a més de recollir les opinions de l'alumnat.
Matèria: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departament: Ciències de l'educació
Estudiant: Ruiz Chana, Andrea
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Diseñando una actividad basada en la metodología del aprendizage basado en la indagación. Un peldaño dentro de la competencia Designing an activity tracking the methodology of the learning based at the inquiry. A stair in the scientific competence. Dissenyant una activitat seguint la metodologia de l'aprenentatge basat en la indagació. Un esglaó dins de la competència científica
Data de la defensa del treball: 2021-06-21
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: aprendizage basado en la indagación, didáctica de la ciencia, método científico, educación primaria inquiry-based science education, didactic of science, scientific method, primary education aprenentatge basat en indagacions, didàctica de la ciència, mètode científic, educació primària
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Dissenyant una activitat seguint la metodologia de l'aprenentatge basat en la indagació. Un esglaó dins de la competència científica
Director del projecte: Novo Molinero, Maite
Ensenyament(s): Educació Primària
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)