Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-20
Resumen: La indagació és una metodologia educativa molt efectiva que incrementa l'aprenentatge dels alumnes a base del desenvolupament del pensament científic i l'experimentació. Tot i això, ens trobem en una manca de material didàctic per dur a terme aquesta metodologia a l'aula i els docents no se senten prou formats per crear-ne de nou. El propòsit del treball és l'elaboració d'una proposta d'activitat de fàcil preparació i l'anàlisi de l'impacte que presenta en tres col·legis diferents, a més a més de recollir les opinions de l'alumnat.
Materia: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departamento: Ciències de l'educació
Estudiante: Ruiz Chana, Andrea
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Diseñando una actividad basada en la metodología del aprendizage basado en la indagación. Un peldaño dentro de la competencia Designing an activity tracking the methodology of the learning based at the inquiry. A stair in the scientific competence. Dissenyant una activitat seguint la metodologia de l'aprenentatge basat en la indagació. Un esglaó dins de la competència científica
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-21
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: aprendizage basado en la indagación, didáctica de la ciencia, método científico, educación primaria inquiry-based science education, didactic of science, scientific method, primary education aprenentatge basat en indagacions, didàctica de la ciència, mètode científic, educació primària
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Dissenyant una activitat seguint la metodologia de l'aprenentatge basat en la indagació. Un esglaó dins de la competència científica
Director del proyecto: Novo Molinero, Maite
Enseñanza(s): Educació Primària
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)