Treballs Fi de Grau> Educació Primària

Dissenyant una activitat seguint la metodologia de l'aprenentatge basat en la indagació. Un esglaó dins de la competència científica

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:3615
    Autores:
    Ruiz Chana, Andrea
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-20
    Resumen: La indagació és una metodologia educativa molt efectiva que incrementa l'aprenentatge dels alumnes a base del desenvolupament del pensament científic i l'experimentació. Tot i això, ens trobem en una manca de material didàctic per dur a terme aquesta metodologia a l'aula i els docents no se senten prou formats per crear-ne de nou. El propòsit del treball és l'elaboració d'una proposta d'activitat de fàcil preparació i l'anàlisi de l'impacte que presenta en tres col·legis diferents, a més a més de recollir les opinions de l'alumnat.
    Materia: Ciències de l'educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departamento: Ciències de l'educació
    Estudiante: Ruiz Chana, Andrea
    Curso académico: 2020-2021
    Título en diferentes idiomas: Diseñando una actividad basada en la metodología del aprendizage basado en la indagación. Un peldaño dentro de la competencia Designing an activity tracking the methodology of the learning based at the inquiry. A stair in the scientific competence. Dissenyant una activitat seguint la metodologia de l'aprenentatge basat en la indagació. Un esglaó dins de la competència científica
    Fecha de la defensa del treball: 2021-06-21
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: aprendizage basado en la indagación, didáctica de la ciencia, método científico, educación primaria inquiry-based science education, didactic of science, scientific method, primary education aprenentatge basat en indagacions, didàctica de la ciència, mètode científic, educació primària
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: Dissenyant una activitat seguint la metodologia de l'aprenentatge basat en la indagació. Un esglaó dins de la competència científica
    Director del proyecto: Novo Molinero, Maite
    Enseñanza(s): Educació Primària
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar