Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Anàlisi de l'ús de la gamificació com a eina per a la millora dels resultats en l'aprenentatge de la llengua estrangera: l'anglès

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3630
    Autors:
    Giner Jiménez, Andrea
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-20
    Resum: Aquest estudi té com a objectiu principal analitzar si l’ús d’estratègies gamificades millora els resultats en l’aprenentatge de la llengua anglesa a nivell de sisè de primària. D’aquesta manera, primerament es realitza una investigació sobre el significat d’aquest concepte, els diferents elements que el conformen i quins beneficis i inconvenients comporta aquesta metodologia. Tanmateix, es diferencia de l’Aprenentatge Basat en Jocs i s’explica algunes plataformes TIC per dur a terme aquestes activitats gamificades. Aquests coneixements teòrics serveixen com a base per dissenyar una proposta didàctica en la qual s’aplica la gamificació per a la millora de l’aprenentatge de l’anglès. Finalment, hi ha un anàlisi i una comparació entre resultats d’abans i després de la intervenció, i una conclusió com a reflexió global de l’estudi.
    Matèria: Ciències de l'educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciències de l'educació
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Giner Jiménez, Andrea
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: Anàlisi de l'ús de la gamificació com a eina per a la millora dels resultats en l'aprenentatge de la llengua estrangera: l'anglès Analysis of the use of gamification as a tool for improving results in foreign language learning: English Análisi del uso de la gamificación como a herramienta para la mejora de los resultados en el aprendizage de la lengua estrangera: inglés.
    Data de la defensa del treball: 2021-06-15
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: gamificació, metodologia, anglès, intervenció. gamification, methodology, English, intervention. gamificación, metodología, inglés, intervención.
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Anàlisi de l'ús de la gamificació com a eina per a la millora dels resultats en l'aprenentatge de la llengua estrangera: l'anglès
    Director del projecte: García López, Alícia
    Ensenyament(s): Educació Primària
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar