Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Anàlisi de l'ús de la gamificació com a eina per a la millora dels resultats en l'aprenentatge de la llengua estrangera: l'anglès

  • Identification data

    Identifier: TFG:3630
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG3630
  • Authors:

    Giner Jiménez, Andrea
  • Others:

    Creation date in repository: 2021-07-20
    Abstract: Aquest estudi té com a objectiu principal analitzar si l’ús d’estratègies gamificades millora els resultats en l’aprenentatge de la llengua anglesa a nivell de sisè de primària. D’aquesta manera, primerament es realitza una investigació sobre el significat d’aquest concepte, els diferents elements que el conformen i quins beneficis i inconvenients comporta aquesta metodologia. Tanmateix, es diferencia de l’Aprenentatge Basat en Jocs i s’explica algunes plataformes TIC per dur a terme aquestes activitats gamificades. Aquests coneixements teòrics serveixen com a base per dissenyar una proposta didàctica en la qual s’aplica la gamificació per a la millora de l’aprenentatge de l’anglès. Finalment, hi ha un anàlisi i una comparació entre resultats d’abans i després de la intervenció, i una conclusió com a reflexió global de l’estudi.
    Subject: Ciències de l'educació
    Language: cat
    Subject areas: Ciències de l'educació Education sciences Ciències de l'educació
    Department: Pedagogia
    Student: Giner Jiménez, Andrea
    Academic year: 2020-2021
    Title in different languages: Anàlisi de l'ús de la gamificació com a eina per a la millora dels resultats en l'aprenentatge de la llengua estrangera: l'anglès Analysis of the use of gamification as a tool for improving results in foreign language learning: English Análisi del uso de la gamificación como a herramienta para la mejora de los resultados en el aprendizage de la lengua estrangera: inglés.
    Work's public defense date: 2021-06-15
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: gamificació, metodologia, anglès, intervenció. gamification, methodology, English, intervention. gamificación, metodología, inglés, intervención.
    Confidenciality: No
    Title in original language: Anàlisi de l'ús de la gamificació com a eina per a la millora dels resultats en l'aprenentatge de la llengua estrangera: l'anglès
    Project director: García López, Alícia
    Education area(s): Educació Primària
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar