Creation date in repository: 2021-07-20
Abstract: Aquest estudi té com a objectiu principal analitzar si l’ús d’estratègies gamificades millora els resultats en l’aprenentatge de la llengua anglesa a nivell de sisè de primària. D’aquesta manera, primerament es realitza una investigació sobre el significat d’aquest concepte, els diferents elements que el conformen i quins beneficis i inconvenients comporta aquesta metodologia. Tanmateix, es diferencia de l’Aprenentatge Basat en Jocs i s’explica algunes plataformes TIC per dur a terme aquestes activitats gamificades. Aquests coneixements teòrics serveixen com a base per dissenyar una proposta didàctica en la qual s’aplica la gamificació per a la millora de l’aprenentatge de l’anglès. Finalment, hi ha un anàlisi i una comparació entre resultats d’abans i després de la intervenció, i una conclusió com a reflexió global de l’estudi.
Subject: Ciències de l'educació
Language: cat
Subject areas: Ciències de l'educació Education sciences Ciències de l'educació
Department: Pedagogia
Student: Giner Jiménez, Andrea
Academic year: 2020-2021
Title in different languages: Anàlisi de l'ús de la gamificació com a eina per a la millora dels resultats en l'aprenentatge de la llengua estrangera: l'anglès Analysis of the use of gamification as a tool for improving results in foreign language learning: English Análisi del uso de la gamificación como a herramienta para la mejora de los resultados en el aprendizage de la lengua estrangera: inglés.
Work's public defense date: 2021-06-15
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: gamificació, metodologia, anglès, intervenció. gamification, methodology, English, intervention. gamificación, metodología, inglés, intervención.
Confidenciality: No
Title in original language: Anàlisi de l'ús de la gamificació com a eina per a la millora dels resultats en l'aprenentatge de la llengua estrangera: l'anglès
Project director: García López, Alícia
Education area(s): Educació Primària
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)