Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Anàlisi de l'ús de la gamificació com a eina per a la millora dels resultats en l'aprenentatge de la llengua estrangera: l'anglès

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:3630
    Autores:
    Giner Jiménez, Andrea
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-20
    Resumen: Aquest estudi té com a objectiu principal analitzar si l’ús d’estratègies gamificades millora els resultats en l’aprenentatge de la llengua anglesa a nivell de sisè de primària. D’aquesta manera, primerament es realitza una investigació sobre el significat d’aquest concepte, els diferents elements que el conformen i quins beneficis i inconvenients comporta aquesta metodologia. Tanmateix, es diferencia de l’Aprenentatge Basat en Jocs i s’explica algunes plataformes TIC per dur a terme aquestes activitats gamificades. Aquests coneixements teòrics serveixen com a base per dissenyar una proposta didàctica en la qual s’aplica la gamificació per a la millora de l’aprenentatge de l’anglès. Finalment, hi ha un anàlisi i una comparació entre resultats d’abans i després de la intervenció, i una conclusió com a reflexió global de l’estudi.
    Materia: Ciències de l'educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciències de l'educació
    Departamento: Pedagogia
    Estudiante: Giner Jiménez, Andrea
    Curso académico: 2020-2021
    Título en diferentes idiomas: Anàlisi de l'ús de la gamificació com a eina per a la millora dels resultats en l'aprenentatge de la llengua estrangera: l'anglès Analysis of the use of gamification as a tool for improving results in foreign language learning: English Análisi del uso de la gamificación como a herramienta para la mejora de los resultados en el aprendizage de la lengua estrangera: inglés.
    Fecha de la defensa del treball: 2021-06-15
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: gamificació, metodologia, anglès, intervenció. gamification, methodology, English, intervention. gamificación, metodología, inglés, intervención.
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: Anàlisi de l'ús de la gamificació com a eina per a la millora dels resultats en l'aprenentatge de la llengua estrangera: l'anglès
    Director del proyecto: García López, Alícia
    Enseñanza(s): Educació Primària
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar