Treballs Fi de Grau> Educació Primària

Sistemes avaluatius de tres escoles diferents en relació a la preparació de les proves ACL

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3635
    Autors:
    Martínez Márquez, Anna
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-20
    Resum: Aquest treball consisteix a analitzar i estudiar tres sistemes d'avaluació de diferents escoles públiques de la ciutat de Tarragona. Aquests tres centren duen a terme diferents metodologies que afecten l'avaluació. A més, es relacionen els sistemes d'avaluació dels centres triats amb la preparació de l'alumnat de cara a les proves ACL.
    Matèria: Ciències de l'educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departament: Ciències de l'educació
    Estudiant: Martínez Márquez, Anna
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: Sistemas evaluativos de tres colegios de diferentes en relación a la preparación de las pruebas ACL Evaluative system of three schools of different in relation to the preparation of the pruebas ACL Sistemes avaluatius de tres escoles diferents en relació a la preparació de les proves ACL
    Data de la defensa del treball: 2021-06-14
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: evaluación, comprensión lectora evaluation, reading comprehension avaluació, comprensió lectora
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Sistemes avaluatius de tres escoles diferents en relació a la preparació de les proves ACL
    Director del projecte: Canela Grau, Montserrat
    Ensenyament(s): Educació Primària
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar