Data d'alta al repositori: 2021-07-20
Resum: Aquest treball consisteix a analitzar i estudiar tres sistemes d'avaluació de diferents escoles públiques de la ciutat de Tarragona. Aquests tres centren duen a terme diferents metodologies que afecten l'avaluació. A més, es relacionen els sistemes d'avaluació dels centres triats amb la preparació de l'alumnat de cara a les proves ACL.
Matèria: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departament: Ciències de l'educació
Estudiant: Martínez Márquez, Anna
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Sistemas evaluativos de tres colegios de diferentes en relación a la preparación de las pruebas ACL Evaluative system of three schools of different in relation to the preparation of the pruebas ACL Sistemes avaluatius de tres escoles diferents en relació a la preparació de les proves ACL
Data de la defensa del treball: 2021-06-14
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: evaluación, comprensión lectora evaluation, reading comprehension avaluació, comprensió lectora
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Sistemes avaluatius de tres escoles diferents en relació a la preparació de les proves ACL
Director del projecte: Canela Grau, Montserrat
Ensenyament(s): Educació Primària
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)