Treballs Fi de Grau> Educació Primària

Els beneficis de treballar amb la Teoria de les Intel·ligències Múltiples a l'aula d'anglès

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3650
    Autors:
    Gallego Gibert, Marina
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-20
    Resum: En aquest treball es proposa fer un estudi sobre els beneficis que comporta utilitzar dintre de l’aula d’anglès una metodologia basada en la Teoria de les Intel·ligències Múltiples creada per Howard Gardner. Per a la seva realització, en primer lloc s’exposa un marc teòric acompanyat dels diversos referents que ens han facilitat la descripció de la teoria. Seguidament, un marc metodològic on es resolen uns objectius prèviament marcats, els quals es troben relacionats amb l’aplicació de la teoria a l’aula d’anglès, l’atenció a la diversitat i la dimensió plurilingüe i intercultural.
    Matèria: Ciències de l'Educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departament: Ciències de l'Educació
    Estudiant: Gallego Gibert, Marina
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: Los beneficios de trabajar con la Teoría de las Inteligencias Múltiples en el aula de inglés. The benefits of working with Multiple Intelligence Theory in the English classroom Els beneficis de treballar amb la Teoria de les Intel·ligències Múltiples a l'aula d'anglès
    Data de la defensa del treball: 2021-06-16
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: inteligencias múltiples, inglés, atención a la diversitat multiple intelligences, english, attention to diversity intel·ligències múltiples, anglès, atenció a la diversitat
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Els beneficis de treballar amb la Teoria de les Intel·ligències Múltiples a l'aula d'anglès
    Director del projecte: Márquez Márquez, Enric Jacint
    Ensenyament(s): Educació Primària
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar