Data d'alta al repositori: 2021-07-20
Resum: En aquest treball es proposa fer un estudi sobre els beneficis que comporta utilitzar dintre de l’aula d’anglès una metodologia basada en la Teoria de les Intel·ligències Múltiples creada per Howard Gardner. Per a la seva realització, en primer lloc s’exposa un marc teòric acompanyat dels diversos referents que ens han facilitat la descripció de la teoria. Seguidament, un marc metodològic on es resolen uns objectius prèviament marcats, els quals es troben relacionats amb l’aplicació de la teoria a l’aula d’anglès, l’atenció a la diversitat i la dimensió plurilingüe i intercultural.
Matèria: Ciències de l'Educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departament: Ciències de l'Educació
Estudiant: Gallego Gibert, Marina
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Los beneficios de trabajar con la Teoría de las Inteligencias Múltiples en el aula de inglés. The benefits of working with Multiple Intelligence Theory in the English classroom Els beneficis de treballar amb la Teoria de les Intel·ligències Múltiples a l'aula d'anglès
Data de la defensa del treball: 2021-06-16
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: inteligencias múltiples, inglés, atención a la diversitat multiple intelligences, english, attention to diversity intel·ligències múltiples, anglès, atenció a la diversitat
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Els beneficis de treballar amb la Teoria de les Intel·ligències Múltiples a l'aula d'anglès
Director del projecte: Márquez Márquez, Enric Jacint
Ensenyament(s): Educació Primària
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)