Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-20
Resumen: En aquest treball es proposa fer un estudi sobre els beneficis que comporta utilitzar dintre de l’aula d’anglès una metodologia basada en la Teoria de les Intel·ligències Múltiples creada per Howard Gardner. Per a la seva realització, en primer lloc s’exposa un marc teòric acompanyat dels diversos referents que ens han facilitat la descripció de la teoria. Seguidament, un marc metodològic on es resolen uns objectius prèviament marcats, els quals es troben relacionats amb l’aplicació de la teoria a l’aula d’anglès, l’atenció a la diversitat i la dimensió plurilingüe i intercultural.
Materia: Ciències de l'Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departamento: Ciències de l'Educació
Estudiante: Gallego Gibert, Marina
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Los beneficios de trabajar con la Teoría de las Inteligencias Múltiples en el aula de inglés. The benefits of working with Multiple Intelligence Theory in the English classroom Els beneficis de treballar amb la Teoria de les Intel·ligències Múltiples a l'aula d'anglès
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-16
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: inteligencias múltiples, inglés, atención a la diversitat multiple intelligences, english, attention to diversity intel·ligències múltiples, anglès, atenció a la diversitat
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Els beneficis de treballar amb la Teoria de les Intel·ligències Múltiples a l'aula d'anglès
Director del proyecto: Márquez Márquez, Enric Jacint
Enseñanza(s): Educació Primària
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)