Creation date in repository: 2021-07-20
Abstract: En aquest treball es proposa fer un estudi sobre els beneficis que comporta utilitzar dintre de l’aula d’anglès una metodologia basada en la Teoria de les Intel·ligències Múltiples creada per Howard Gardner. Per a la seva realització, en primer lloc s’exposa un marc teòric acompanyat dels diversos referents que ens han facilitat la descripció de la teoria. Seguidament, un marc metodològic on es resolen uns objectius prèviament marcats, els quals es troben relacionats amb l’aplicació de la teoria a l’aula d’anglès, l’atenció a la diversitat i la dimensió plurilingüe i intercultural.
Subject: Ciències de l'Educació
Language: cat
Subject areas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Department: Ciències de l'Educació
Student: Gallego Gibert, Marina
Academic year: 2020-2021
Title in different languages: Los beneficios de trabajar con la Teoría de las Inteligencias Múltiples en el aula de inglés. The benefits of working with Multiple Intelligence Theory in the English classroom Els beneficis de treballar amb la Teoria de les Intel·ligències Múltiples a l'aula d'anglès
Work's public defense date: 2021-06-16
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: inteligencias múltiples, inglés, atención a la diversitat multiple intelligences, english, attention to diversity intel·ligències múltiples, anglès, atenció a la diversitat
Confidenciality: No
Title in original language: Els beneficis de treballar amb la Teoria de les Intel·ligències Múltiples a l'aula d'anglès
Project director: Márquez Márquez, Enric Jacint
Education area(s): Educació Primària
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)