Data d'alta al repositori: 2021-07-20
Resum: Amb la hipòtesi que els trastorns de la veu constitueixen un problema significatiu en la vida dels i les docents de Catalunya, s’ha evidenciat aquesta problemàtica, s’ha indagat en les causes dels trastorns de la veu, i s’han proporcionat pautes i recomanacions amb l’objectiu de prevenir les diverses patologies de la veu i millorar la qualitat de vida laboral dels i les docents. Aquests objectius s’han assolit gràcies a l’aplicació d’una metodologia mixta, és a dir, amb el suport d’una anàlisi documental, de 160 qüestionaris realitzats a docents i de 2 entrevistes realitzades a una foniatra i a una logopeda.
Matèria: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departament: Ciències de l'educació
Estudiant: Iniesta Acera, Mónica
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Prevención de los trastornos de la voz en los y las docentes Prevention of voice disorders in teachers Prevenció dels trastorns de la veu en els i les docents
Data de la defensa del treball: 2021-06-15
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: docencia, trastornos de la voz, hábitos saludables teaching, voice disorders, healthy habits docència, trastorns de la veu, hàbits saludables
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Prevenció dels trastorns de la veu en els i les docents
Director del projecte: Boluda López, Pere
Ensenyament(s): Educació Primària
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)