Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-20
Resumen: Amb la hipòtesi que els trastorns de la veu constitueixen un problema significatiu en la vida dels i les docents de Catalunya, s’ha evidenciat aquesta problemàtica, s’ha indagat en les causes dels trastorns de la veu, i s’han proporcionat pautes i recomanacions amb l’objectiu de prevenir les diverses patologies de la veu i millorar la qualitat de vida laboral dels i les docents. Aquests objectius s’han assolit gràcies a l’aplicació d’una metodologia mixta, és a dir, amb el suport d’una anàlisi documental, de 160 qüestionaris realitzats a docents i de 2 entrevistes realitzades a una foniatra i a una logopeda.
Materia: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departamento: Ciències de l'educació
Estudiante: Iniesta Acera, Mónica
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Prevención de los trastornos de la voz en los y las docentes Prevention of voice disorders in teachers Prevenció dels trastorns de la veu en els i les docents
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-15
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: docencia, trastornos de la voz, hábitos saludables teaching, voice disorders, healthy habits docència, trastorns de la veu, hàbits saludables
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Prevenció dels trastorns de la veu en els i les docents
Director del proyecto: Boluda López, Pere
Enseñanza(s): Educació Primària
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)