Data d'alta al repositori: 2021-07-20
Resum: La finalitat d’aquest treball és aprofundir en el coneixement de les altes capacitats i com el seu diagnòstic pot afavorir el seu desenvolupament acadèmic i emocional, o no. També pretén consultar les mesures i intervencions educatives especificades en les lleis d’educació i observar si la societat encara avui dia mostra una visió estereotipada cap aquest col·lectiu. Per complir els objectius proposats en la investigació, s’han utilitzat diversos instruments de recollida de dades de metodologia mixta: tres qüestionaris i quatre entrevistes. Els resultats de les diferents metodologies mostren problemes emocionals i socials, causats pels estereotips i la detecció, com la desmotivació.
Matèria: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departament: Ciències de l'educació
Estudiant: Olivé Pelegrín, Sofia
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Mentes brillantes, condicionamos su desarrollo? Bright minds, do we condition their development? Ments brillants, condicionem el seu desenvolupament?
Data de la defensa del treball: 2021-06-14
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: altas capacidades, escuela inclusiva, desarrollo socioemocional high abilities, immersive school, socioemotional development altes capacitats, escola inclusiva, desenvolupament socioemocional
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Ments brillants, condicionem el seu desenvolupament?
Director del projecte: García López, Alícia
Ensenyament(s): Educació Primària
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)