Treballs Fi de Grau> Educació Primària

Ments brillants, condicionem el seu desenvolupament?

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3658
    Autors:
    Olivé Pelegrín, Sofia
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-20
    Resum: La finalitat d’aquest treball és aprofundir en el coneixement de les altes capacitats i com el seu diagnòstic pot afavorir el seu desenvolupament acadèmic i emocional, o no. També pretén consultar les mesures i intervencions educatives especificades en les lleis d’educació i observar si la societat encara avui dia mostra una visió estereotipada cap aquest col·lectiu. Per complir els objectius proposats en la investigació, s’han utilitzat diversos instruments de recollida de dades de metodologia mixta: tres qüestionaris i quatre entrevistes. Els resultats de les diferents metodologies mostren problemes emocionals i socials, causats pels estereotips i la detecció, com la desmotivació.
    Matèria: Ciències de l'educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departament: Ciències de l'educació
    Estudiant: Olivé Pelegrín, Sofia
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: Mentes brillantes, condicionamos su desarrollo? Bright minds, do we condition their development? Ments brillants, condicionem el seu desenvolupament?
    Data de la defensa del treball: 2021-06-14
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: altas capacidades, escuela inclusiva, desarrollo socioemocional high abilities, immersive school, socioemotional development altes capacitats, escola inclusiva, desenvolupament socioemocional
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Ments brillants, condicionem el seu desenvolupament?
    Director del projecte: García López, Alícia
    Ensenyament(s): Educació Primària
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar