Treballs Fi de Grau> Educació Primària

Ments brillants, condicionem el seu desenvolupament?

  • Identification data

    Identifier: TFG:3658
    Authors:
    Olivé Pelegrín, Sofia
  • Others:

    Creation date in repository: 2021-07-20
    Abstract: La finalitat d’aquest treball és aprofundir en el coneixement de les altes capacitats i com el seu diagnòstic pot afavorir el seu desenvolupament acadèmic i emocional, o no. També pretén consultar les mesures i intervencions educatives especificades en les lleis d’educació i observar si la societat encara avui dia mostra una visió estereotipada cap aquest col·lectiu. Per complir els objectius proposats en la investigació, s’han utilitzat diversos instruments de recollida de dades de metodologia mixta: tres qüestionaris i quatre entrevistes. Els resultats de les diferents metodologies mostren problemes emocionals i socials, causats pels estereotips i la detecció, com la desmotivació.
    Subject: Ciències de l'educació
    Language: cat
    Subject areas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Department: Ciències de l'educació
    Student: Olivé Pelegrín, Sofia
    Academic year: 2020-2021
    Title in different languages: Mentes brillantes, condicionamos su desarrollo? Bright minds, do we condition their development? Ments brillants, condicionem el seu desenvolupament?
    Work's public defense date: 2021-06-14
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: altas capacidades, escuela inclusiva, desarrollo socioemocional high abilities, immersive school, socioemotional development altes capacitats, escola inclusiva, desenvolupament socioemocional
    Confidenciality: No
    Title in original language: Ments brillants, condicionem el seu desenvolupament?
    Project director: García López, Alícia
    Education area(s): Educació Primària
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar