Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-20
Resumen: La finalitat d’aquest treball és aprofundir en el coneixement de les altes capacitats i com el seu diagnòstic pot afavorir el seu desenvolupament acadèmic i emocional, o no. També pretén consultar les mesures i intervencions educatives especificades en les lleis d’educació i observar si la societat encara avui dia mostra una visió estereotipada cap aquest col·lectiu. Per complir els objectius proposats en la investigació, s’han utilitzat diversos instruments de recollida de dades de metodologia mixta: tres qüestionaris i quatre entrevistes. Els resultats de les diferents metodologies mostren problemes emocionals i socials, causats pels estereotips i la detecció, com la desmotivació.
Materia: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departamento: Ciències de l'educació
Estudiante: Olivé Pelegrín, Sofia
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Mentes brillantes, condicionamos su desarrollo? Bright minds, do we condition their development? Ments brillants, condicionem el seu desenvolupament?
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-14
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: altas capacidades, escuela inclusiva, desarrollo socioemocional high abilities, immersive school, socioemotional development altes capacitats, escola inclusiva, desenvolupament socioemocional
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Ments brillants, condicionem el seu desenvolupament?
Director del proyecto: García López, Alícia
Enseñanza(s): Educació Primària
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)