Treballs Fi de Grau> Educació Primària

Ments brillants, condicionem el seu desenvolupament?

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:3658
    Autores:
    Olivé Pelegrín, Sofia
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-20
    Resumen: La finalitat d’aquest treball és aprofundir en el coneixement de les altes capacitats i com el seu diagnòstic pot afavorir el seu desenvolupament acadèmic i emocional, o no. També pretén consultar les mesures i intervencions educatives especificades en les lleis d’educació i observar si la societat encara avui dia mostra una visió estereotipada cap aquest col·lectiu. Per complir els objectius proposats en la investigació, s’han utilitzat diversos instruments de recollida de dades de metodologia mixta: tres qüestionaris i quatre entrevistes. Els resultats de les diferents metodologies mostren problemes emocionals i socials, causats pels estereotips i la detecció, com la desmotivació.
    Materia: Ciències de l'educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departamento: Ciències de l'educació
    Estudiante: Olivé Pelegrín, Sofia
    Curso académico: 2020-2021
    Título en diferentes idiomas: Mentes brillantes, condicionamos su desarrollo? Bright minds, do we condition their development? Ments brillants, condicionem el seu desenvolupament?
    Fecha de la defensa del treball: 2021-06-14
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: altas capacidades, escuela inclusiva, desarrollo socioemocional high abilities, immersive school, socioemotional development altes capacitats, escola inclusiva, desenvolupament socioemocional
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: Ments brillants, condicionem el seu desenvolupament?
    Director del proyecto: García López, Alícia
    Enseñanza(s): Educació Primària
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar