Data d'alta al repositori: 2021-07-22
Resum: En aquesta investigació es treballa la importància de l’aula pel desenvolupament de l’aprenentatge dels infants. L’educació a les escoles és un punt d’investigació important des de fa anys, quines metodologies utilitzar a l’aula, quins materials... però, quasi que no s’ha estudiat el que és l’aula. Fa uns anys, Fred Gage, durant un conveni d’arquitectura va parlar del concepte neuroarquitectura. Aquest, feia referència a la possibilitat de crear aules que potenciïn l’aprenentatge dels infants. Per això, es van tenir en compte, molts conceptes com la neuroeducació, la plasticitat cerebral dels infants, els estímuls que reben... En aquest treball, ens centrem en saber com gestionar la potencialitat que aquests espais ens poden aportar i sobretot saber-los aprofitar, ja que els infants passen moltes hores dins durant tota la seva escolaritat. Al document es mostren els diversos factors que influeixen en aquesta i, també, per acabar, trobem una anàlisi dels aprenentatges que els responsables de l’educació (principalment els mestres) tenen d’aquest concepte.
Matèria: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departament: Pedagogia
Estudiant: Guirao Vázquez, Irene
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: L'aula com a influència del procés d'aprenentatge. The classroom like an influence of the learning process. La aula como influencia del proceso de aprendizaje.
Data de la defensa del treball: 2021-06-16
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: neuroarquitectura, estimulació, aprenentatge neuroarchitecture, stimulation, learning neuroarquitectura, estimulación, aprendizaje
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: L'aula com a influència del procés d'aprenentatge.
Director del projecte: Castillo Peralta, Carmen
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)