Creation date in repository: 2021-07-22
Abstract: En aquesta investigació es treballa la importància de l’aula pel desenvolupament de l’aprenentatge dels infants. L’educació a les escoles és un punt d’investigació important des de fa anys, quines metodologies utilitzar a l’aula, quins materials... però, quasi que no s’ha estudiat el que és l’aula. Fa uns anys, Fred Gage, durant un conveni d’arquitectura va parlar del concepte neuroarquitectura. Aquest, feia referència a la possibilitat de crear aules que potenciïn l’aprenentatge dels infants. Per això, es van tenir en compte, molts conceptes com la neuroeducació, la plasticitat cerebral dels infants, els estímuls que reben... En aquest treball, ens centrem en saber com gestionar la potencialitat que aquests espais ens poden aportar i sobretot saber-los aprofitar, ja que els infants passen moltes hores dins durant tota la seva escolaritat. Al document es mostren els diversos factors que influeixen en aquesta i, també, per acabar, trobem una anàlisi dels aprenentatges que els responsables de l’educació (principalment els mestres) tenen d’aquest concepte.
Subject: Ciències de l'educació
Language: cat
Subject areas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Department: Pedagogia
Student: Guirao Vázquez, Irene
Academic year: 2020-2021
Title in different languages: L'aula com a influència del procés d'aprenentatge. The classroom like an influence of the learning process. La aula como influencia del proceso de aprendizaje.
Work's public defense date: 2021-06-16
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: neuroarquitectura, estimulació, aprenentatge neuroarchitecture, stimulation, learning neuroarquitectura, estimulación, aprendizaje
Confidenciality: No
Title in original language: L'aula com a influència del procés d'aprenentatge.
Project director: Castillo Peralta, Carmen
Education area(s): Educació Infantil
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)