Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-22
Resumen: En aquesta investigació es treballa la importància de l’aula pel desenvolupament de l’aprenentatge dels infants. L’educació a les escoles és un punt d’investigació important des de fa anys, quines metodologies utilitzar a l’aula, quins materials... però, quasi que no s’ha estudiat el que és l’aula. Fa uns anys, Fred Gage, durant un conveni d’arquitectura va parlar del concepte neuroarquitectura. Aquest, feia referència a la possibilitat de crear aules que potenciïn l’aprenentatge dels infants. Per això, es van tenir en compte, molts conceptes com la neuroeducació, la plasticitat cerebral dels infants, els estímuls que reben... En aquest treball, ens centrem en saber com gestionar la potencialitat que aquests espais ens poden aportar i sobretot saber-los aprofitar, ja que els infants passen moltes hores dins durant tota la seva escolaritat. Al document es mostren els diversos factors que influeixen en aquesta i, també, per acabar, trobem una anàlisi dels aprenentatges que els responsables de l’educació (principalment els mestres) tenen d’aquest concepte.
Materia: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Guirao Vázquez, Irene
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: L'aula com a influència del procés d'aprenentatge. The classroom like an influence of the learning process. La aula como influencia del proceso de aprendizaje.
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-16
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: neuroarquitectura, estimulació, aprenentatge neuroarchitecture, stimulation, learning neuroarquitectura, estimulación, aprendizaje
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: L'aula com a influència del procés d'aprenentatge.
Director del proyecto: Castillo Peralta, Carmen
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)