Data d'alta al repositori: 2021-07-23
Resum: Per estudiar les dues hipòtesis associades a l'efecte de la llengua estrangera es van utilitzar tasques de decisions amb continguts emocionals (Problemes del tramvia i pont) i sense continguts emocionals (Tasques d'efecte marc i fal·làcies de conjunció/disjunció) en dos grups experimentals: Grup L1 (Tasques en llengua materna) i Grup L2 (Tasques en una llengua estrangera) Els resultats de l'estudi indiquen un efecte significatiu de l'efecte de la llengua estrangera en les tasques amb continguts emocionals, de manera que pensar en una llengua estrangera s'associa significativament amb decisions utilitàries i amb un processament menys emocional.
Matèria: Psicologia
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Psicologia Psychology Psicología
Departament: Psicologia
Estudiant: Price, Harry Dominic Louis
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: No vols que et tirin des d'un pont? Espera que no estiguin pensant en una llengua estrangera Do you not want to be thrown off a bridge? Then hope they aren't thinking in a foreign language No quieres que te tiren desde un puente? Espera que no estén pensando en una lengua extranjera
Data de la defensa del treball: 2021-06-22
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: efecte llengua estrangera, ciència cognitiva, decisions foreign language effect, cognitive science, decisions efecto lengua extranjera, ciencia cognitiva, decisiones
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: No vols que et tirin des d'un pont? Espera que no estiguin pensant en una llengua estrangera
Director del projecte: Ferré Romeu, Maria Pilar
Ensenyament(s): Psicologia
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)