Creation date in repository: 2021-07-23
Abstract: Per estudiar les dues hipòtesis associades a l'efecte de la llengua estrangera es van utilitzar tasques de decisions amb continguts emocionals (Problemes del tramvia i pont) i sense continguts emocionals (Tasques d'efecte marc i fal·làcies de conjunció/disjunció) en dos grups experimentals: Grup L1 (Tasques en llengua materna) i Grup L2 (Tasques en una llengua estrangera) Els resultats de l'estudi indiquen un efecte significatiu de l'efecte de la llengua estrangera en les tasques amb continguts emocionals, de manera que pensar en una llengua estrangera s'associa significativament amb decisions utilitàries i amb un processament menys emocional.
Subject: Psicologia
Language: cat
Subject areas: Psicologia Psychology Psicología
Department: Psicologia
Student: Price, Harry Dominic Louis
Academic year: 2020-2021
Title in different languages: No vols que et tirin des d'un pont? Espera que no estiguin pensant en una llengua estrangera Do you not want to be thrown off a bridge? Then hope they aren't thinking in a foreign language No quieres que te tiren desde un puente? Espera que no estén pensando en una lengua extranjera
Work's public defense date: 2021-06-22
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: efecte llengua estrangera, ciència cognitiva, decisions foreign language effect, cognitive science, decisions efecto lengua extranjera, ciencia cognitiva, decisiones
Confidenciality: No
Title in original language: No vols que et tirin des d'un pont? Espera que no estiguin pensant en una llengua estrangera
Project director: Ferré Romeu, Maria Pilar
Education area(s): Psicologia
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)